"names")); return implode(", ", $term_list); } ?> ¿Quién es Zinentiendo? (aragonés) - Zinentiendo 2019

Qui ye Zinentiendo?

Zinentiendo s’organizó por primer vegada en l’anyo 2002, de manera precaria y autochestionada, por Towanda, Asociación Por la Diversidad Afectivo Sexual.

Creyada en l’anyo 2000, y con 150 soci@s si fa u no fa, Towanda ye una d’as principals entidatz aragonesas pa la representación y desfensa d’o colectivo LGBT (de lesbiana, gays, trans y bisexuals).

Entre atros obchectivos, Towanda preba de…

• Transformar l’actual orden enta modelos a on que se respecte, desfienda y valure positivament la diversidat d’os amors, los deseyos y las identidatz
  • Creyar espacios utils a lesbianas, gays, trans y bisexuals.
  • Fer accions a favor de que se consigan totz los dreitos de trans, bisexuals, lesbianas y gays.
  • Ubrir espacios a la expresión cultural que amuestren la diversidat d’as orientacions, identidatz y comportamientos sexuals.
  • Afavorir la buena salut d’o colectivo lésbico, bisexual, gay y trans.
  • Promover iniciativas en lo campo educativo que afavoreixcan lo respecto ent’a diversidat d’as orientacions, las identidatz y comportamientos sexuals.
  • Ufrir un servicio d’información, orientación y divulgación enfilau ent’a comunidat bisexual, gay, trans y lésbica y a todas las personas que puedan intresar-se-ie.
  • Fomentar en las y los chovens lo conoiximiento y lo respecto ent’a diversidat afectivo-sexual.
  • Animar a las y los chovens trans, bisexuals, lesbianas y gays a que se valuren positivament y s’asocien pa reivindicar los suyos dreitos.
  • Colaborar con totz los organismos y institucions nacionals, internacionals y supranacionals que calga pa conseguir una mayor eficacia en la suya fayena.
  • Impulsar la viabilidat y la consolidación d’a igualdat legal y real d’as mullers lesbianas, bisexials y trans, colectivo doblement discriminau por lo suyo chenero, condición y orientación sexual.