Titol original: Nunca vas a estar solo.

Largometrache.

Dir. Alex Andwandter

Chile/2016/81’/VOC

 

Contacto: festivals@widemanagement.com

 

Sinopsi:

Dimpués d’un violento sobo a lo suyo fillo adolescent gay, Juan, un timido administrador en una fabrica de maniquis, luita entre pagar los altizos costoes medicos d’o suyo filllo y una zaguer prebatina de fer-se socio d’o suyo chefe. Callizos sin salida y traicions inasperadas le farán descubrir que lo mundo que creyeba conoixer yera presto pa estar violento tamién con ell. Juan ya ha feito errors arrienda, pero lo suyo fillo encara puet salvar-se.

 

La opera prima d’o mosico Alex Andwandter ye basada en la historia de Daniel Zamudio, un fan que a los 24 anyos estió abataniau y torturau por una clica de neonazis en un parque de Santiago de Chile.

 

Lo suceso que inspiró la tamién chilena Jesus, de Fernando Guzzioni, que podiemos viyer en Zinentiendo 2017, ye abordau dende una envista muit diferent en lo treballo de Andwandter. Lo tracto dau a las diferents masculinidatz, las relacions afectivas de cudiaus y afectos entre un pai y un fillo, y la percepción d’as agresions homofobas por la mesma sociedat chilena, nos han moviu a trayer, un anyo dimpués, ista segunda versión d’un mesmo feito.

Share This